Sarra Vank, Arieseni

Daca nu stiati, in acest moment, in Muntii Apuseni sunt cele mai bune conditii de schi din tara. Am fost acolo in data de 21 Decembrie, la o mica partida de schi, si pot sa va spun cu mana pe inima ca zapada avea jumatate de metru, iar cand am plecat ningea ca-n povesti. Vestea si mai buna e ca intre timp a nins si mai mult, asa ca trageti singuri concluziile pozitive!

Pentru cei care nu stiu, partia este accesibila direct de pe drumul national si dispune de parcare, care costa 10 RON pe zi. Alternativa ar fi sa iti lasi masina parcata de o parte sau de alta a drumului... eu am preferat varianta cu banii, macar teoretic e mai sigura. Vestea buna este ca de cand s-a dat in functiune teleski-ul mic si partia de incepatori, teleski-ul, si chiar si partia cea mare s-au degajat considerabil! La capitolul probleme mentionez ca desi exista doua ratracuri, ele sunt plimbate in dorul lelii pe partie si nu au nici un efect, asa ca te cam dai printre talazuri! Ar fi mai bine daca seara ar nivela calumea ...

Un alt aspect important este ca drumurile de acces in statiune sunt curatate si date cu nisip si sare! Puteti deci urca fara probleme! Evident ca ar fi bine sa aveti cauciucuri de iarna si chiar si lanturi, pentru ca la munte vremea e foarte capricioasa!

Dar ce vroiam in realitate sa consemnez, este aparitia unei noi oportunitati de cazare la Arieseni! Este vorba de Sarra Vank, situata in Arieseni, chiar langa sora ei Vila Vank. Distanta pana la partie este de 6 km, dar aia sunt facuti pe drum national, deci nu e o problema. Pot sa va spun ca mancarea acolo este excelenta, ca si conditiile de cazare de altfel! Dar ca sa nu ziceti ca sunt subiectiv, va arat niste poze, si va lamuriti voi singuri!

In final, o urare de bine: La Multi Ani tuturor!

Anonim spunea...

La vila Vank / Sarra am petrecut vara aceasta 2009 o a doua luna de miere impreuna cu sotia mea dupa douazeci de ani, inconjurati de oameni si peisaje minunate. Multa sanatate domnului Delu si doamnei / domnisoarelor de acolo.

Am petrecut un sejur de 7 zile incluzand revelionul 2009-2010. Am fost cazati la vila Sarra Vank, unde realmente, ne-am simtit acasa departe de casa. Atat proprietarii pensiunii, cat si angajatii, s-au purtat impecabil, cu o amabilitate care ne-a coplesit. S-au straduit sa ne simtim cat mai bine, mancarea a fost exceptional de buna, camera draguta si curata. Oricum, am revenit la aceasta pensiune intrucat, in vacanta de vara din 2009 petrecuta in zona Muntilor Apuseni, am oprit si am mancat de mai multe ori acolo si ne-am "indragostit" atat de pensiune, cat si de proprietarii acesteia. Recomand cu toata caldura un sejur aici, in orice anotimp! Valea Ariesului este superba. Merita, credeti-ma!

Da,si eu am fost acolo
aveti deptate,este nemaipomenit!
Am avut insa neplaceri cu ghidul de acolo,asta nu va recomand deoarece transporta turisti intr-o masina defecta si desi obiectivele pe care le-am vizitat au fost apsolut superbe am fost la un pas de nenorocire
masina cu care ghidul ne transporta a ramas fara frane
Cazarea la sara vank este ireprosabila
insa pentru transport si ghid recomand masinile electrice Eco,le gasiti la doar cativa km inspre garda la pensiunea mama uta