Insulele grecesti: Santorini

Ma gandesc sa incep un fel de serial aici, in care sa incercam sa discutam interactiv despre insulele grecesti! Eu unul am fost doar pe continent, unde este super ok, mai ales daca ai termen de comparatie litoralul autohton, dar e de notorietate faptul ca insulele sunt comoara Greciei!
Am sa incep cu Santorini, pentru ca imi propun pentru la anul o escapada! Stiu ca Santorini este "perla coroanei"! Grecii o lauda de parca ar fi raiul pe pamant! Am facut putina munca de cercetare si am descoperit niste peisaje incredibile si o atmonsfera specific insulara fantastica! Numai cine a fost pe insulele astea mediteraneene, chiar si doar pentru cateva ore cum am fost eu la Skiathos, poate sa inteleaga despre ce vorbesc cand ma refer la ambianta asta specifica!
Mediterana este de un albastru pur iar plajele sunt mici si tainice! Problema care se lasa intrevazuta e relieful, care e cam stancos, si ca atare, din cate imi dau seama, nici plajele nu prea sunt cu nisip, dar pe de alta parte si in Croatia e la fel si tot e frumos!
Din cate am inteles de la un grec, daca iti cauti cu destula dibacie cazarea pe internet, gasesti de inchiriat vile la un pret foarte rezonabil, respectiv vreo 30 - 35 de euro pe zi, pe persoana ( am uitat sa zic ca insula e foarte scumpa )! Ce-i drept ca n-or fi vilele astea chiar pe plaja, dar daca o sa va uitati la pozele de mai jos si va ganditi ca puteti inchiria o masina foarte usor, parca nu mai conteaza!



PS: Prima poza este de la un hotel de 5 stele, iar piscina in cauza este cotata intre primele 10 din lume!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Anul acesta e accesibil un sejur in Santorini avand in vedere ca ai posibilitatea sa calatoresti cu o cursa charter direct din Bucuresti pe insula :D Sper sa ajungi sa vizitezi aceasta insula de vis!

TomSiJerry spunea...

sper si eu sa ajung... inca oscilez intre Barcelona, Zakynthos, Santorini, si alte cateva optiuni. Problema e ca toate sunt atat de tentante incat nici nu stii pe care sa o alegi.
Sunt atatea locuri geniale, fermecatoare, pe Pamant, incat nu-ti ajunge o viata de om sa le vezi pe toate!
Inca mai sunt, caci specia asta a noastra are un dar in a distruge tot...

Trimiteți un comentariu