Cazare in vile No Name in Croatia

Vara asta am un fix! Vreau sa ma duc in Croatia! Am facut brain storming in grup, si am ajuns la concluzia ca vrem pe insule, si mai precis pe insula Krk, aproape de Split. Am stabilit chiar si oraselul, Baska, caci insula Krk fiind una mare, "gazduieste" mai multe orasele-statiune!
Problema vine abia acum. Am apelat la agentia Peter, recunoscuta in Timisoara ca fiind organizatoare de excursii in Croatia, si ce ne-au putut oferi ei in asa fel incat sa ne convina la toti a fost cazare in vile No Name. Pana aici nu ar fi nici o problema, dar nu inteleg de ce nu ne pot arata niste poze decat cu 7 zile inainte de plecare, atunci cand deja banii i-ai dat si daca te retragi pierzi o parte dintre ei ... ramanand si cu un gust amar in acelasi timp...
In orice caz, am hotarat sa iau problema in propriile maini, si m-am dat putin pe Google! Am descoperit super oferte de cazare, la preturi foarte bune, dupa parerea mea, si bine inteles, ceea ce cautam, poze dom'le!
Asadar, daca va intereseaza, aruncati o privire si apucati-va de trimis mailuri ;)!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu