Asigurari medicale la iesirea din tara

Daca tot am vorbit intr-un post anterior despre acte necesare la iesirea din tara, am sa spun 2 cuvinte despre asigurarile medicale, care se regasesc intre acestea.
Daca aveti de gand sa calatoriti in UE, atunci, in mod teoretic ( si logic de asemenea ) nu aveti nevoie de asigurare medicala, si nici de prostia aia eliberata de CAS pentru 2 lei. Doar suntem cetateni europeni nu? Vezi de treaba, orice agentie de turism de bun simt iti va recomanda sa iti faci o asigurare medicala privata, la o companie care se ocupa cu asa ceva. Eu am ales, la instructiunile unei prietene care are agentie de turism, BT Asigurari. Probleme nu am avut asa ca nu pot sa imi fac o impresie personala, pot doar sa presupun ca amicii in cunostiinta de cauza te sfatuiesc corect.
Daca circuli in afara spatiului UE, atunci este obligatoriu sa ai asigurare medicala privata! Scurt si la obiect!
Evident ca de cate ori am fost plecati, nu ne-a intrebat nimeni de ele, dar daca se intampla ceva nasol si nu ai, atunci iti va parea rau de tot!
Pe post de scurte completari: in drumul nostru spre vacanta in Croatia singurele chestii pe care a trebuit sa le prezentam au fost pasapoartele si cartea verde, si parca sarbii s-au uitat si la talon, daca tot li l-am intins, ca eu tin cartea verde langa el...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu