Cea mai buna ruta pentru Croatia

Saptamana viitoare mergem in concediu in Croatia, asa cum am trambitat deja. Am facut toate aranjamentele pe net, cu o agentie din Slovacia, si totul pare sa fie in regula!
Problema care a ramas de stabilit, e ruta pana acolo! Ca sa fim siguri ca nu ne pierdem pe te miri unde, ne-am cumparat GPS, da' el saracul nu poate sa ne spuna si prin ce tara sa o luam! Ne-am uitat putin si pe viamichelin, dar tot nu ne-am prea lamurit! Optiunile sunt doua mari si clare!
Ori mergi prin Serbia cu un mic sentiment de nesiguranta care nu stiu exact de ce ma trece, in fond si la urma urmei ( ce-am mai ajuns si noi romanii :), sa ne temem sa umblam pe la altii cand acum cativa ani exact asa era perceputa si Romania... ) .
A doua optiune e prin Ungaria, pe la Szeged - Pecs, si intri direct in Croatia, dar faci o ora in plus sau ceva de genu'.
Autostrazi si la unii si la altii, numai noi nu avem!
Oare ce sa facem? Cred totusi ca vom merge pe la prietenii nostri sarbi, doar n-o fi foc!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu