NU Straja de Revelion

In timpul iernii, pentru timisoreni, Straja este destinatia ideala unui sfarsit de saptamana la schi. E aproape, relativ usor accesibila, iar de obicei zapada exista intr-o cantitate suficienta. Am laudat “oferta” statiunii in mai multe randuri, dar acum a venit timpul unei critici constructive ( constructiva in cazul in care cei vizati sunt dispusi sa citeasca si sa ia in considerare parerea unui turist ).

Studiind propuneri diverse pentru Anul Nou, am ajuns la concluzia ca Straja nu merita… din pacate. Nu mi se pare ca 250 de Euro pentru 5 nopti, chiar daca suma include demipensiune si masa de Revelion, este pretul corect. E cam mult pentru o pensiune unde nu poate toata lumea face dus simultan, iar cand spalatul se termina, caloriferele sunt reci… Cu parere de rau trebuie sa spun ca proprietarii din Straja s-au lacomit, in bunul stil romanesc, si supraliciteaza, fiindca “merge si asa”!

Ei bine, uite ca, pentru mine cel putin, NU “merge si asa”. Refuz sa fiu jecmanit! De acum inainte, n-am sa mai platesc niciodata mai mult decat pretul corect. E o atitutide pe care am dobandit-o umbland prin Croatia, Austria, Grecia sau Ungaria, tari unde se face turism in adevaratul sens al cuvantului si unde clientul este respectat in speranta ca se va intoarce.

PS: Evident, nu am comparat preturile de la Straja cu cele din Valea Prahovei. Acolo tupeul si nesimtirea sunt la ele acasa.

PS1: Drept si prin urmare, tot la Cavnic mergem si anul asta, fiindca e ieftin si FOARTE bun! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu